Nowe zasady rezerwacji
Dodano: 27.01.2021
W związku z dużym zapotrzebowaniem na salki do spotkań od 1 lutego wprowadzamy nowe zasady ich rezerwacji.
Możliwość rezerwacji salek zostanie ponownie uruchomiona 29 stycznia o godz. 10:00.
Zasady rezerwacji salek:
1. Salki (nr 14, 15, 16 "SPOTYKAJ SIĘ") będzie można rezerwować na 2 godzinne spotkanie w przedziale:
8:00 - 10:00
10:30 - 12:30
13:00 - 15:00
2. Pomiędzy rezerwacjami będą półgodzinne przerwy na wietrzenie i dezynfekcje pomieszczeń, dlatego prosimy o przestrzeganie czasu rezerwacji!
3. Wprowadzamy także limit 40 godzin miesięcznie na rezerwacje salek dla każdego użytkownika.
4. Ze względu na rotacyjny system rezerwacji i kwestie sanitarne, na salkach nie można zamieniać krzeseł i obowiązuje limit max 2 osób.
5. Prosimy pamiętać, że salki dedykowane są do spotkań biznesowych. Osoby pracujące indywidualnie zapraszamy do rezerwacji biurek w salach wspólnych (biurka dostępne są na dotychczasowych zasadach 1 biurko/1 użytkownik/cały dzień).
UWAGA!
Przypominamy także, że osoby które trzykrotnie w ciągu 1 miesiąca nie pojawiają się w zarezerwowanym terminie na którąkolwiek z usług i nie zgłoszą nam tego faktu lub nie anulują (najpóźniej 30 minut przed początkową godziną rezerwacji) swojej rezerwacji będą automatycznie otrzymywały blokadę na korzystanie z przestrzeni Integratora na okres 1 miesiąca! W takiej sytuacji automatycznie anulowane zostaną także wcześniej dokonane rezerwacje tego użytkownika na okres 1 miesiąca.
Wszystkie powyższe zmiany zostały wprowadzone także do regulaminu BIP na czas zagrożenia epidemiologicznego Covid19.