UWAGA! DRUGI nabór pomysłów użytkowników BIP.
Dodano: 01.09.2021
Bielański Integrator Przedsiębiorczych (BIP) ogłasza DODATKOWY nabór pomysłów użytkowników BIP-u na nowe działania związane z misją realizowaną przez BIP.
Wśród nadesłanych pomysłów zostaną wybrane te pomysły, których cel wpisuje się w jeden z następujących obszarów (do wyboru):
- działania sieciujące, integrujące lub promujące bielańskich przedsiębiorców (realizowane na terenie BIP-u, dzielnicy Bielany lub online);
- działania poszerzające ofertę BIP-u w zakresie udzielania wsparcia w zakładaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej przez bielańskich przedsiębiorców (realizowane na terenie BIP-u, dzielnicy Bielany lub online);
- działania w bielańskich szkołach kształtujące postawy przedsiębiorcze wśród uczniów (realizowane w bielańskich szkołach lub w ramach nauczania zdalnego);
zgodnych z wizją Warszawy określoną w Strategii #Warszawa2030 - w szczególności w ramach celów operacyjnych 2.4, 4.1, 4,2 (https://2030.um.warszawa.pl/).
Każdy zgłoszony przez użytkownika pomysł musi spełniać następujące wymogi:
1. termin realizacji pomysłu między 04.10 - 10.12.2021 r.
2. maksymalna wartość pomysłu do 5.000,00 zł brutto
3. forma realizacji pomysłu - usługa
4. forma rozliczenia - faktura
Aby móc zgłosić swój pomysł należy mieć status użytkownika BIP (czyli odbyć „pierwszą wizytę”).
Pomysły należy przesyłać e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem w tytule: „pomysł użytkownika BIP”.
Zgłoszenie pomysłu musi zawierać następujące informacje:
1. szczegółowy opis pomysłu wraz ze wskazaniem jego celu, terminu realizacji oraz grupy docelowej
2. szczegółowy budżet w kwotach brutto
3. dane firmy oraz dane kontaktowe
UWAGA! Każdy użytkownik BIP-u może przesłać tylko 1 pomysł!
Termin zgłoszeń przedłużamy na prośby użytkowników (już ostatecznie!) do 20.09.2021 r. do godz. 24:00 -
Wszystkie nadesłane do dn. 20.09.2021 r. pomysły zostaną zweryfikowane formalnie.
Obecnie na realizację pomysłów użytkowników BIP-u mamy jeszcze do wykorzystania 10.650,00 zł brutto.
W przypadku wpłynięcia większej liczby pomysłów, których łączna wartość przekroczy ww. pulę, wszystkie pomysły zostaną poddane pod głosowanie wśród użytkowników BIP-u za pomocą ankiety online. Wyniki naboru pomysłów użytkowników zostaną opublikowane do dn. 21.09.2021 r. na stronie www BIP.
Do realizacji przejdą te pomysły, które uzyskają najwięcej głosów użytkowników i zmieszczą się w łącznej puli środków przeznaczonych na ten cel.
W przypadku pytań dot. naboru pomysłów prosimy o kontakt mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.