Bielański Integrator Przedsiębiorczych

Bielański
Integrator
Przedsiębiorczych

Dla osób przedsiębiorczych
z pasją i misją zmieniania dzielnicy i miasta.

...

Bielański Integrator Przedsiębiorczych

al. Zjednoczenia 25
01-829 Warszawa

tel. 500 600 700

Facebook Youtube

Wydarzenia

Kalendarz wydarzeń

Komunikacja hybrydowa - plusy i minusy (warsztaty)

Wydarzenie

w bielańskim integratorze

Data i czas

17 maja 2023

Lokalizacja

Al. Zjednoczenia 25 (sala 18)
Zapisz się

Komunikacja hybrydowa: co już wiemy, co jest nam potrzebne i co jest przed nami!

.........................................

Warsztaty są skierowane do każdego, kto:

  • komunikuje się z innymi na odległość, czy to za pośrednictwem e-maili, telefonu, wideokonferencji czy aplikacji,
  • pracuje z domu, czy też korzysta z przestrzeni co-workingowej: zespołów zdalnych, freelancerów, przedsiębiorców,
  • chce poprawić swoje umiejętności komunikacji z innymi w rzeczywistości wirtualnej.

 

Korzyści dla Ciebie:

  • dowiesz się, jak skutecznie komunikować się ze zdalnymi członkami zespołu, w tym jak współpracować nad projektami, przekazywać oczekiwania i przekazywać informacje zwrotne,
  • dowiesz się, jak budować zaufanie ze zdalnymi członkami zespołu, w tym jak nawiązywać relacje, wspierać pracę zespołową i tworzyć pozytywną kulturę pracy,
  • dowiesz się, jak zarządzać przeciążeniem komunikacyjnym, w tym jak ustalać priorytety dla kanałów komunikacji, wyznaczać granice i korzystać z narzędzi technologicznych do zarządzania komunikacją.

  

czas trwania - czas: 120 min.

 

Prowadzący: Marcin Świerkocki 

Od 2000 r. prowadzi projekty rozwijające kompetencje społeczne i menedżerskie. Jest trenerem, coachem i konsultantem weryfikującym kompetencje i uczestniczącym w procesach oceny, typu AC/DC. Realizuje szkolenia, oceny 360 stopni, prowadzi rozmowy feedbackowe, moderuje sesje rozwojowe i jest autorem artykułów. Robi to z pasją, pełnym przekonaniem i zaangażowaniem. Celem dla niego jest rozwój organizacji poprzez podnoszenie kompetencji osób, inspirowanie ich do produktywnego działania i działania w zgodzie z sobą. Ma to przełożenie na wzajemne długotrwałe relacje biznesowe i satysfakcję klienta. Komunikację w organizacji rozumie jako formę wzajemnej współpracy – dla większej skuteczności, głębszej empatii, z lepszymi emocjami, i dla trwałej pozytywnej zmiany. Tworzy i projektuje programy rozwojowe aktywizując uczestników, i czuje się komfortowo ucząc i korzystając z dostępnych w sieci platform i aplikacji.   

 
 

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.