Bielański
|
... |
Bielański Integrator Przedsiębiorczych
al. Zjednoczenia 25 |
---|
Rozmowy trudne są nieodłącznym elementem życia zawodowego i osobistego, szczególnie gdy trafiamy na wymagających klientów. W centrum uwagi musi stać zachowanie dobrego kontaktu i zaopiekowanie potrzeb zarówno klienta jak i własnych. Jak to zrobić? Na warsztacie wykorzystamy podejście oparte na Porozumieniu bez Przemocy (NVC). Model stworzony przez Marshalla Rosenberga, pomaga w rozumieniu innych i wyrażaniu siebie w sposób, który buduje zrozumienie i szacunek, ogranicza prawdopodobieństwo wystąpienia konfliktów.
Cele warsztatu:
Na warsztacie zwrócimy uwagę na to, dlaczego niektóre rozmowy są dla nas wielkim wyzwaniem, dalej przejdziemy ograniczania barier własnych w kontakcie oraz omówimy i przećwiczymy kluczowe elementy dialogu z trudnym klientem, aby rozmowa była konstruktywna.
Czas trwania: 120 min.
.......................................................................................................................................................................................................
Prowadzący: Ewa Orłowska
Gospodynią spotkania będzie doświadczona nauczycielka uważności i współczucia Ewa Orłowska, która prowadzi kursy dla dorosłych, dla rodziców i dla młodzieży, autorka materiałów edukacyjnych i kursu Krople Uważności. Ewa współtworzy Fundację Edumind, jest superwizorką nauczania mindfulness w Mindfulness Association Polska, można odwiedzić stronę www.ewaorlowska.pl