Bielański
|
... |
Bielański Integrator Przedsiębiorczych
al. Zjednoczenia 25 |
---|
Na rynku wygrywają te marki, które myślą o organizacji i zarządzaniu w sposób niekonwencjonalny, szukając rozwiązań interdyscyplinarnych i zaczerpniętych spozaświata biznesu. Najczęściej są to marki z przemysłów kreatywnych. Dlaczego? Bo łączą świat twardego zarządzania z podejściem i wrażliwością artystyczną. Pixar zbudował kulturę i procesy, które pozwalają im na produkcję i wydawania niemal zawsze oscarowych animacji. Platforma Steam zdominowała rynek cyfrowej dystrybucji gier. Netflix stał się nową telewizją, a zespół Nine Inch Nails zrewolucjonizował model wydawania muzyki na rynek. Za każdym z tych sukcesów stoją konkretne niekonwencjonalne rozwiązania i decyzje. Wykorzystanie właściwych strategii, narzędzi i metod dostępnych dla wszystkich może pomóc podmiotom z sektorów kreatywnych, artystom i twórcom rozwijać się szybciej.
Prowadzący: Filip Bartosz Malinowski - strateg, analityk, konsultant i kreatywny. Założyciel agencji WeTheCrowd, gdzie doradza, szkoli oraz projektuje marki, strony i strategie dla sektorów kreatywnych oraz mediów. Na swoim vlogu Bez/Schematu stara się zachęcać innych projektantów i twórców, aby patrzyli szerzej, myśleli więcej i tworzyli lepiej – gry, filmy, historie i doświadczenia
Spotkanie w formie prezentacji z elementami warsztatowymi, oraz sesją networkingową dedykowane jest dla sektora kreatywnego: designerów, kreatywnych.
Obowiązują zapisy. Spotkanie bezpłatne. Zapisz się: tutaj