Bielański
|
... |
Bielański Integrator Przedsiębiorczych
al. Zjednoczenia 25 |
---|
Wiemy Jak to pilotażowy program użytkowników Bielańskiego Integratora Przedsiębiorczych. Nowa formuła wspólnej pracy, nauki, wymiany doświadczeń.
...........................................................................................................................................................................................
Temat przewodni: Usługi kosmetyczne w dobie koronawirusa.
Cykl beztroskich rozmów prowadzi Lila Feduniak.
Lila Feduniak jest od 2008 związania z NGO oraz kulturą. Od 2019 roku aktywna użytkowniczka Bielańskiego Integratora Przedsiębiorczych. Aktualnie prowadzi działalność gospodarczą z wykorzystaniem swoich kompetencji miękkich. Szuka odpowiedzi na pytanie czy społeczna odpowiedzialność biznesu może być skuteczna?
Co temacie webinaru mówi sama Lila:
"Nurtują mnie dwa pytania: pierwsze to w jaki sposób mogę zadbać o siebie online, drugie w jaki sposób firmy świadczące usługi kosmetyczne mogą działać online.
Czego brakuję mi bardziej - perfekcyjnego manicure czy pogawędki z Panią manicurzystką? Dla mnie zawsze był to czas tylko dla mnie, który celebrowałam w różny sposób: czasami milczałam i rozmyślałam, a czasami wdawałam się w dyskusję o wszystkim i o niczym. I to było cudowne: miałam zadbane paznokcie, zaspokajałam swoją potrzebę społeczną - poznawałam nową osobę.
Jak teraz mogę tą usługę mieć online? Hmm, nie wiem. Czy ten brak mogę już nazwać problemem czy jest to jedynie moja fanaberia bez której mogę spokojnie sobie poradzę i jak długo?
Wydaje mi się, że w aktualnej sytuacji każdy biznes staje się bardziej odpowiedzialny społecznie. Mianowicie ponosimy odpowiedzialność za naszego klienta. Zapewniając mu bezpieczeństwo - troszczymy się o niego bardziej niż dotąd, kiedy jedynym naszym obowiązkiem było perfekcyjne wykonanie usługi - teraz naszym obowiązkiem jest również jego bezpieczeństwo.
A co gdyby społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstwa zostawić w naszym biznesie na zawsze. Czy to by miało sens. Prowadzę salon kosmetyczny i poza tym, że dbam o stan fizyczny dbam również o stan psychiczny. Zapewniam klientom przestrzeń do realizacji swoich potrzeb socjalnych. Jakich? No takich, że klienci uczą się przedstawiać swoje zdanie, uczą się dialogu. A to jest mega ważne, bo stają się odważni, pewni siebie, a co za tym idzie są świadomymi obywatelami odpowiedzialnymi za swoje decyzje. Staje się dla klienta kimś więcej niż tylko manicurzystką. Widzi we mnie człowieka, przeciwnika. Czy chcemy iść aż tak daleko w relacjach z klientem? Czy wolimy żeby został tylko klientem?"
...........................................................................................................................................................................................
Zapisz się na webinar: TUTAJ
Po zapisaniu się otrzymasz link do webinaru na podanego maila. Do uczestniczenia w webinarze potrzebujesz wyłącznie sprawnego internetu i przeglądarki (nic nie trzeba instalować).