Bielański Integrator Przedsiębiorczych

Bielański
Integrator
Przedsiębiorczych

Dla osób przedsiębiorczych
z pasją i misją zmieniania dzielnicy i miasta.

...

Bielański Integrator Przedsiębiorczych

al. Zjednoczenia 25
01-829 Warszawa

tel. 500 600 700

Facebook Youtube

Wydarzenia

Kalendarz wydarzeń

Laboratorium promocji: konsultacje indywidualne

Wydarzenie

w bielańskim integratorze

Data i czas

18 lutego 2020

Konsultacje w ramach Laboratorium Promocji odbędą się 4, 11 i 18 lutego (szczegółowe godziny w linku do zapisów) 

 

Prowadząca: EWA PIETRUSZCZAK


Przedsiębiorczyni, strateżka, ekspertka w dziedzinie rozwoju biznesu opartego na wartościach. Wiedzę i doświadczenie zdobywała kierując lokalnymi i globalnymi markami jak Dove, Hellmann’s, Coldrex, Cholinex, Panadol Baby, Ketoprom w międzynarodowych korporacjach, odpowiadając za ich wyniki finansowe na polskim rynku, a także budując swój butik trenerski ellementy.pl. Pomaga firmom zwiększać przychody rozwijając przedsiębiorczość zespołów biznesowych. Wspiera także mikroprzedsiębiorców i osoby zakładające firmy, aby mogły łatwiej zarabiać, tworząc i wspierając innych.
Ekspertka d/s rozwoju biznesu i komunikacji w programie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Konsultantka FutureLab202x w programie akceleracyjnym MIT Enterprise Forum CEE. Współtwórczyni Fundacji Kosmos dla Dziewczynek, odpowiedzialna za zbudowanie jej marki i zarządzanie organizacją w pierwszych dwóch latach działalności. Działania jej i jej zespołów wyróżnione były dwukrotnie (2004 i 2018) branżową nagrodą Effie za skuteczną komunikację i wprowadzania na rynek nowych produktów. Introwertyczka lubiąca świat VUCA i wyprawy z plecakiem.

Zapisy: TUTAJ 

 

O Laboratorium Promocji

W ramach Laboratorium Promocji doświadczysz różnicy między promocją produktu a promocją marki, a także tego który rodzaj promocji lepiej buduje relacje z klientem i w konsekwencji lepiej sprzedaje.
Dostaniesz dwa narzędzia do precyzyjnego zdefiniowania marki, używane przez działy marketingu i agencje reklamowe dla prowadzenia globalnych i lokalnych marek: Brand Key i model konceptu komunikacji. Prowadząca Laboratorium pomoże Ci zastosować je dla Twojej marki.
Efekty swojej pracy przedstawisz podczas warsztatów ewaluacyjnych. Dzięki temu od razu dostaniesz wskazówki od Twoich potencjalnych klientów i ekspertów co zachwyca w Twojej marce, co jest nie jasne. W konsekwencji, będziesz wiedzieć:

• w którą stronę warto rozwijać Twoją markę
• jak o niej mówić
• jakie będą kluczowe elementy jej komunikacji podczas najbliższych 12 miesięcy
• jak briefować podwykonawców, którym zlecisz jakiekolwiek działania komunikacyjne (strona internetowa, reklama, konferencje, prowadzenie fanpage

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.